Chcesz sprzedać swój samochód na Waa2?
Sprzedaj teraz!Mitsubishi outlander II 2007r 2.0 DID 4awd po wymianie rozrządu wtrysków i regeneracji turbo więcej informacji priv.
Wroclaw - WroclawSprzedam Mitsubishi Outlander 2.0 DiD samochód po wymianie turbo czyszczeniu katalizatora nowy...
Łęczyca - ŁódzkieSprzedam Mitsubishi Outlander 2004 rok 2.0 Turbo , którego użytkuję już 7 rok . Pojazd...
Minski - Minsk mazowieckiMitsubishi Outlander -2006 Rok 2.0 Benzyna 201 KM !!!! Pojazd Sprowadzony !!@ Zarejestrowany w Polsce !!! Świeże...
Grudziądz, kujawsko-pomorskieZobacz film dla tego ogłoszenia: MITSUBISHI OUTLANDER TURBO Rok produkcji: 2005 Pierwsza rejestracja:...
BuskiSprzedam pozostałości samochodu Mitsu.Outlander Turbo Sport 2.0 z roku 2005 .Samochód posiada OC, niema aktualnego...
Garwolin - MazowieckieMitsubishi Outlander 2.0 DiD ‘2007 140KM 7-osobowyPrzedmiotem oferty jest Mitsubishi Outlander 2.0 DiD 4WD w manualu 6-biegowym, rocznik ‘2007, posiadający już normę emisji Euro4. Silnik to 140 konny diesel Volkswagen 2.0 TDi, wymieniony na nowszy unit w 2016 roku z powodu wady tych silników we wszystkich modelach VW i pochodnych.Jest to praktycznie najbogatsza wersja wyposażenia tego Outlandera II-giej generacji w wersji przedliftowej (lifty - to z taką wielką okrpnie wyglądającą chłodnicą na pół przodu) - wersja Instyle. W odróżnieniu od wersji „Instyle DVD” - brak tylko fabrycznej nawigacji z dużym ekranem i DVD. Czyli to wersja ze skórą, szyberdachem, nagłośnieniem klasy premium (Rockford Fosgate) z ogromnym subwooferem w bagażniku i CD changerem, Climatroniciem, selektorem trybu napędu (napęd na przód, napęd automatyczny AWD i zblokowany 4WD - z większym stosunkiem mocy podanej na tył), pełną elektryką szyb i fotela kierowcy, czujnikami parkowania tył, elektrycznie składane i podgrzewane lusterka. Nadwozie w wersji 7 osobowej (5 na stałe, 2 wyciągane z podłogi bagażnika – wbite w dowód jest 7 osób), z fotelami w II rzędzie z taka rzadko wysępująca ciekawostka – bo z regulowaniem: przesunięcia tył/przód oraz pochylenia oparcia. Tylne siedzenia są także składane w stosunku 40/60. Alufelgi – 16”, na profilu pozwalającym nie czuć wertepów w terenie ani dziur w dziurawych drogach.Jestem II właścicielem. Samochód odkupiłem od znajomego w 2013 roku przy niecałych 200 tysiącach km, bo tak bardzo mi się spodobał. Jako nowe, to auto kosztowało w roku 2007 – ponad 150 tysięcy PLN. Zakup był dokonany w salonie w Polsce. Od tamtej pory autko zrobiło u mnie przez te 10 lat dalsze 100tyś km. Obecnie jest więc niecałe 299 tysięcy km przebiegu. Ale silnik, turbo – były wymienione (o tym poniżej), więc napęd mają połowę tego przebiegu.W tym czasie doinwestowałem go poważnie, zarazem poprawiając znane i popularne problemy tego modelu (występujące praktycznie ZAWSZE po 200 tys, przebiegu, więc uwaga na skręcone przebiegi !):- wymiana głowicy silnika (2015)- wymiana turbosprężarki (2015, przy 221 tys. km)- wymiana paska rozrządu (2016, przy 224 tys. km)- regeneracja sprzęgła (2016, zapłaciłem za usługę w opcji „dobrze”, a nie „tanio”, bo miałem taki wybór)- wymiana wysprzęglika centralnego, sprzęgła jednokierunkowego alternatora, wkładu termostatu (2016)- wymiana słupka silnika (2016), silnik obecnie ma ok. 150 tysięcy km mniej, niż nadwozie !!!- wymienione oleje w mechanizmach różnicowym przód, tył i skrzyni rozdzielczej (2016)- regeneracja skrzyni biegów (2016, biegi nr VI i II)- wahacz przedni lewy i prawy (2019)- wymiana chłodnicy wspomagania (2019)- wymiana rozrusznika (2020)- wymienione tarcze i klocki (2020, przód: tarcze i klocki Zimmermann, tył: tarcze Brembo, klocki Ferodo Premiere)- wysokiej klasy filtr kabinowy- wymiana chłodnicy głównej (2021)- wymienione dwa pompowtryskiwacze (2015, 2021)- wymienione wiązki pompowtryskiwaczy (po kolei z czasem szły kolejne)- wymiana amortyzatorów klapy (2021)- wymiana lewego zawiasu klapy (2024)+ wiele innych wymienionych przewodów, rur, układów, itp.Auto przez wiele lat było moim głównym autem i zarejestrowanym na firmę, więc za pomocą mojej firmy inwestowałem w niego należycie.Nie było za to wymieniane koło dwumasowe, bo nie ma objawów, aby było już do wymiany.Podsumowując: auto jest gotowe do jazdy od razu po zakupie.Teraz z rzeczy które nie wpływają na jazdę, ale jak ktoś jest superestetą, to może to sobie już we własnym zakresie naprawić / wymienić:- dosłownie przed samą sprzedażą puścił mi szew z boczku z lewej strony w fotelu kierowcy ☹- jest naderwana roleta bagażnika, ale ja z taką jeżdżę od 6 lat, można to podkleić- nie udało mi się także reaktywować modułu Bluetooth, mimo jego wymiany (kupiłem używany, padł niedługo po wymianie, więc odpuściłem temat; ale raz na pół roku ten BT zaczyna działać.- kupiłem z już wygryzioną (przez kunę) matą wygłuszającą (pośrodku) pod maską.Samochód jest w stanie dobrym+. Nie piszę, że bardzo dobrym, bo da się znaleźć w nim kilka artefaktów. Np. kilka odprysków farby, drobnych wgnieceń parkingowych, czy przytarć.Dodatkowo w 2015 roku miałem kolizję z winy kierowcy wysokiej ciężarówki, który mnie na pasie nie zauważył i troszkę na mnie zjechał – uszkodził mi lewy błotnik i maskę. Było to naprawione w dobrym warsztacie blacharskim.Przegląd ustawowy - ważny do 18.07.2025Ubezpieczenie OC - ważne do 19.08.2025Kupujący to auto – NIE PONOSI kosztu 2% opłaty PCC, bo jest na to auta pełna Faktura VAT. Cena do niewielkiej negocjacji.
Warszawa, mokotówPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "mitsubishi outlander 2.0 turbo".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.