Chcesz sprzedać swój samochód na Waa2? Publikacja jest darmowa!
Sprzedaj teraz!Mercedes-Benz S 650 L MAYBACH 6.0 V12 630 KM. Więcej informacji: 508 777 008 - Adrian Królewska odmiana Maybacha,...
Wolowski - WinskoMercedes-Benz S 650 L MAYBACH 6.0 V12 630 KM. Więcej informacji: 508 777 008 - Adrian Królewska odmiana Maybacha,...
Krakowski - ZielonkiSprzedam Mercedes S400d wersja long 4matic z 2017 model 2018 po liftingu.Samochód kupiony w polskim salonie i...
Łódź, bałutyOferta promocyjna BLACK WEEK. Cena regularna: 820.000,00 zł. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 820.000,00 zł. Cena BLACK WEEK: 750.000,00 zł. Oferta...
Wolowski - WinskoMercedes-Benz S 650 L MAYBACH 6.0 V12 630 KM. Więcej informacji: 508 777 008 - Adrian Królewska odmiana Maybacha,...
Wolowski - WinskoMercedes-Benz S 650 L MAYBACH 6.0 V12 630 KM. Więcej informacji: 508 777 008 - Adrian Królewska odmiana Maybacha,...
Wolowski - WinskoSprzedam Mercedes-Benz Klasa S 4-Matic Long 9G-Tronic Samochód bardzo bogato...
Sopot, dolny sopotRadio Klimatyzacja automatyczna Szyberdach szklany - przesuwny i uchylny elektrycz Tapicerka skórzana Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy Siedzenie z pamięcią...
Jasielski - JasloWitamy do naszej oferty dołączył Mercedes Klasy S W221 z silnikiem 5.5 o mocy 387KM. Samochód sprowadzony z Japonii w stanie...
Michałów-reginówMERCEDES S-KLASA BIZNES LONG WERSJA PO LIFTINGU __AMG 4MATIC ROK PRODUKCJI__2018 S400 MOC __ 340KM PRZEBIEG___148000 SAMOCHÓD Z POLSKIEGO SALONU CENA___ 255.000zł -- netto 313000zł -- brutto Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2% __6000zł WSZYSTKIE OPONY WYMIENIONE _przjechane 10000km TARCZE I KLOCKI Z PRZODU WYMIENIONE __ przejechane 10000km OLEJ W SKRZYNI BIEGÓW WYMIENIONY PRZY PRZEBIEGU _120000 OSTATNI PRZEGLĄD W ASO PRZY PRZEBIEGU 143000km Chcesz zobaczyś więcej zdjęć skopiuj link i wklej do przeglądarki https://bit.ly/45tiCxj tel.
Płock - Płock, mazowieckieIkona motoryzacji z przed 20 lat. Prawdziwe AMG, czysta moc z silnika doładowanego kompresorem. MERCEDES S55 AMG W220 w long-u, którą sprowadziłem z Japonii z oceną 4.5B. Jestem pasjonatem motoryzacji kochający duże silniki, duże moce, czyste ekstremalne doznania z potężnego momentu obrotowego według starej szkoły ale i nie tylko. W swojej stajni posiadałem i posiadam różne mniej i bardziej zwariowane samochody. Przewinęły mi się przez ręce W215 V8 w BRABUSIE, W216, W221 s63, W215 V12 CL65, amerykańskie bestie Corvetty, Mustangi, Hellcaty, BMW Hamman, Infiniti Fx50S, naprawdę sporo dziwnej, innej motoryzacji. Gdzieś jednak z tyłu mojej głowy zawsze siedział silnik m113 na kompresorze. Silnik, który jest i zawsze będzie najlepszą jednostką napędową Mercedesa. W zasadzie bez awaryjny, podatny na rozwój mocy, elastyczny pod względem parametrów pod agresywną jazdę a także komfortową żeglugę po autostradzie. Mercedes S55 jest to lżejsza od poprzednika i bardziej opływowa sylwetka limuzyny. Generacja W220, zbudowana jako sedan z dwoma rozstawami osi, jest prawdziwym ukłonem w stronę nowoczesności. Mercedes-Benz uważa, że S 55 AMG Kompresor W220 jest jednym z przełomowych projektów łączącym dwie epoki. Gdy siądziesz za sterami auta, samochód wystrzeli Cię do prędkości 100 km/h w czasie krótszym niż 4,3 sekundy. Pod maską zlokalizowany jest motor sygnowany podpisem składającego doładowane V8, które generuje obłędne 500 KM w serii i ponad 800 Nm momentu obrotowego. AMG SpeedShift, stara ale pancerna skrzynia zapewnia o 35% szybszą zmianę biegów w przy dźwięku ryczącej bestii dobiegającego ze sportowego układu wydechowego. Wnętrze S55 AMG zachowuje idealną równowagę pomiędzy elegancją a sportowym charakterem. Komfort, cisza i luksus kuszą – muszą kusić. Miękka skóra Nappa na wentylowanych i grzanych fotelach, Drive-Dynamic, które przytrzymują pasażerów na ostrzejszych zakrętach, daje poczucie wygody i elegancji. Jazda S55 AMG W220 to okazja, której żaden prawdziwy entuzjasta motoryzacji nie chciałby przegapić. Jest to naprawdę cudowny model który zje nie jedno nowe auto na światłach, przy zachowaniu klasy podróżowania. No ale do rzeczy, moje auta zawsze poddaje lekkim zabiegom, które podnoszą ich parametry mechaniczne oraz wizualne. W tym wypadku jeśli chodzi o aspekt wizualny to nie robiłem tu za wiele ponieważ chciałem zachować go w stylu sleepera. Lekko dopieszczona powłoka lakiernicza, impregnacja skór foteli oraz deski w zupełności wystarczyły. Zaczesanie alcantary na podsuwitce, polerka drewna orzechowego zrobiła robotę, po której mogłem się skupić na mechanice. Tutaj cudów nie robiłem a jedynie wszystkie niezbędne zabiegi aby podnieść moc zachowując trwałość motoru, nie inwazyjność w jego konstrukcję i możliwość w każdej chwili przywrócenie go do serii. Każdy wie, że mając motor na kompresorze, podstawą jest zmiana kółka kompresora na mniejsze aby uzyskać moc. No tak ale najpierw żeby to miało sens musiałem wykonać kilka zabiegów wcześniej: 1. Zmiana wydechu. Wydech seryjny został ładnie w całości zdemontowany a w jego miejsce pojawił się klasyczny przelot z tłumikami końcowymi akrapovic. Zabieg konieczny aby „odetkać” przepływ spalin. Nowy wydech oczywiście z nierdzewki spawany tigiem aby spawy były ładne i estetyczne. 2. Dołożenie dodatkowej chłodnicy kompresora aby poprawić jego chłodzenie. Mogłem zostawić stary układ, ale tam i silnik i kompresor chłodzony jest tym samym układem co przy większej mocy może powodować grzanie się kompresora a co za tym idzie spadkiem mocy auta. Dlatego została dołożona kolejna chłodnica, nowe przewody oraz zbiornik płynu chłodzącego aby odizolować kompresor w oddzielny układ. 3. Dolot powietrza. Mogłem zostawić stary układ filtrów i dolotu do silnika, ale również zdecydowałem się to lekko usprawnić poprzez wyspawanie nowego układu ze stali nierdzewnej i filtrami stożkowymi aby ta wydajność wzrosła. Ponadto otwarte filtry stożkowe poprawiają brzmienie kompresora co znacząco wpływa a dźwięk całego motoru. 4. Po tych zabiegach opisanych powyżej mógł przyjść czas na zmianę koła kompresora. Sama zmiana koła nie za wiele by dała, dlatego musiałem zamówić kółko kompresora ze sprzęgłem koła oraz napinaczem paska aby nie występowało zjawisku uślizgu. 5. Końcowym w zasadzie ostatnim etapem było zestrojenie auta na hamowni co pozwoliło na uzyskanie mocy 631 koni oraz 923 Nm momentu obrotowego. Auto w tej chwili jest obłędne, ma lekko ponad 80 tyś km przebiegu, środek ma salonowy bez najmniejszej skazy, jest po wymianie oleju oraz filtrów. Posiada komplet opon zimowych oraz letnich. Sprowadzone z Japonii z szeregiem dokumentów w ocenie 4.5B, jest w tej ch
Stalowa wola, stalowowolski, podkarpackieSprzedam Mercedesa S klasę w wersji LONG w niespotykanym kolorze Rubin Black , który pięknie prezentuje się w słońcu i mieni...
Ostrołęka, mazowieckieMercedes-Benz Klasa S 400d Long 330 KM W223. Nasza wideoprezentacja samochodu:...
Wolowski - WinskoSuperauto.pl to rewolucja na polskim rynku motoryzacyjnym. ✔ Jesteśmy liderem w dziedzinie zakupu oraz finansowania nowych samochodów - osobowych, dostawczych...
Chorzow - ChorzowSPRZEDAM Mercedesa S klase S550 long 4x4 Auto bardzo ładne i zadbane kupione ze Stanów z uszkodzeniem od dołu...
Ostróda, ostródzki, warmińsko-mazurskieSprzedam s63 amg performance designo z roku 2011 wersja long moc auta 571 koniNagłośnienie Bang OlufsenAktywne fotele P+TSzklany...
Warszawa, mokotówWitam posiadam do sprzedania prywatny Mercedes S 350d 4 matic w wersji Long. Auto bardzo bogato wyposażone. Pierwszy...
Warszawa, ursynówS klasa long w222 4matic167 000 km przebiegu2 właścicielBezwypadkowyBardzo bogata opcja, max max bez panoramy...
Łódź, górnaDealer Mercedes-Benz Autotrade Sp z o.o. Gwarancja pochodzenia, przebiegu, stanu technicznego i prawnego Możliwość kredytowania...
Ul wał miedzeszyński 622 - 03-994 warszawaPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "mercedes benz klasa s sedan long".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.